Sotsiaalkindlustusametisse helistades saab inimene nüüdsest isikustatud teavet, kui ta tuvastab ennast Smart-ID või mobiil-ID abil.
Tellijale
Sotsiaalkindlustusametist saab nüüd isikustatud infot telefoni teel
Reedest saab sotsiaalkindlustusameti infotelefonile 612 1360 helistades end Smart-ID või mobiil-ID teenuse abil tuvastada ning seejärel enda kohta infot küsida. Kliendinõustaja küsib kõne ajal kliendi isikukoodi, mille põhjal sisestatakse andmed kõnekeskuse süsteemi. Kui teenus on aktiveeritud ja andmed korrektsed, saab klient kinnituskoodi, mille ta kinnitab oma PIN1-ga. Alles seejärel saab nõustaja õiguse isikustatud teabe edastamiseks.
Uus lahendus võimaldab inimestel saada infot oma toetuste ja hüvitiste suuruse kohta ning muuta oma andmeid. Pettuste riski vähendamiseks on oluline tähele panna, et sotsiaalkindlustusamet palub isikutuvastust ainult siis, kui inimene ise ametisse helistab.