:format(webp)/nginx/o/2017/03/06/6413129t1h7609.jpg)
Rimi võttis kokku eelmise aasta klientide tarbimisharjumuste analüüsi, mis näitas, et jaeketi aktiivseimad kliendid on lätlased, kes käivad poes üle kahe korra sagedamini kui eestlased ja leedulased.
Rimi võttis kokku eelmise aasta klientide tarbimisharjumuste analüüsi, mis näitas, et jaeketi aktiivseimad kliendid on lätlased, kes käivad poes üle kahe korra sagedamini kui eestlased ja leedulased.
„Rimi vahvad faktid on ühest küljest meelelahutuslik ajaviide, teisalt pakuvad need võimalust oma tarbimisharjumusi ka päriselt analüüsida. Positiivseid muutusi on näha mitmes valdkonnas – tarbijad valivad üha harvemini pabertšeki ja kilekoti, mis viitab teadlikumatele ja keskkonnasõbralikumatele valikutele meie inimeste seas,“ ütles Rimi Eesti ostujuht Marilin Jürisson.