Saada vihje

7MEETRINE TŠEKK ja 6 KILO BANAANE Eestlased jäävad poekülastuse poolest lätlastele alla

Copy
Tornimäe Rimi tavakassast ostetud kauba tšekk.
Tornimäe Rimi tavakassast ostetud kauba tšekk. Foto: Tarbija24

Rimi võttis kokku eelmise aasta klientide tarbimisharjumuste analüüsi, mis näitas, et jaeketi aktiivseimad kliendid on lätlased, kes käivad poes üle kahe korra sagedamini kui eestlased ja leedulased.

„Rimi vahvad faktid on ühest küljest meelelahutuslik ajaviide, teisalt pakuvad need võimalust oma tarbimisharjumusi ka päriselt analüüsida. Positiivseid muutusi on näha mitmes valdkonnas – tarbijad valivad üha harvemini pabertšeki ja kilekoti, mis viitab teadlikumatele ja keskkonnasõbralikumatele valikutele meie inimeste seas,“ ütles Rimi Eesti ostujuht Marilin Jürisson.

Rimi analüüs näitas, et eestlased säästsid Rimis keskmiselt 151 eurot aastas, leedulased 110 ja lätlased 244 eurot. Kokku kogunes Rimi Eesti kliendikaardi omanike kontodele üle 5,5 miljoni euro, Lätis üle 12 miljoni ja Leedus ligikaudu 5 miljonit eurot.

Tagasi üles