/nginx/o/2024/12/31/16571450t1h7160.jpg)
Allahindluskleebistega tooted koguvad Eesti tarbijate seas üha suuremat populaarsust. Rimi tellitud ja Norstati läbi viidud uuringu kohaselt on oranži kleebisega ehk peagi lõppeva säilivusajaga tooteid viimase aastaga ostnud ligi 45% Eesti elanikest. Kõige rohkem soetatakse värsket liha, kala ja Rimi enda valmistatud tooteid.
Rimi ostujuhi Marilin Jürissoni sõnul on aegumistähtajale lähenevate toodete müük olnud juba mõnda aega tõusuteel. „See on hea võimalus oma ostukorvilt märkimisväärselt säästa samal ajal kaotamata toidu kvaliteedis või vahetamata välja oma lemmiktooteid odavamate alternatiivide vastu. Sellest on saanud paljude inimeste tavapärane ostuharjumus, eriti suuremates linnades, kus poes käiakse tihedamini ja allahindlusega tooteid on lihtsam oma toidukordadesse planeerida,“ rääkis Jürisson.