/nginx/o/2008/02/07/17235t1hb258.jpg)
Täna käivitub maanteeameti järjekordne liiklusohutuskampaania turvavöö kasutuse edendamiseks.
Täna käivitub maanteeameti järjekordne liiklusohutuskampaania turvavöö kasutuse edendamiseks.
Kampaania eesmärk on vähendada lahtise turvavööga sõitjate hulka ja teadvustada, et kokkupõrke korral võib turvavööta tagaistuja inertsi mõjul tappa eesistuja.
Kampaania ideelahendus keskendub seekord esmajoones 18-25aastastele, kelle seas turvavööd kasutada on ebapopulaarne, eriti suuremates seltskondades. Kampaania püüab panna noori teadvustama endale turvavöö kinnitamata jätmisega kaasnevaid riske.
Kampaania slogan on: «Ära tapa oma sõpra, kinnita tagaistmel turvavöö!» (JT)