Euroleiba euro tulek oluliselt ei mõjuta

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
ASi Euroleib tegevjuht Margus Vilmre ütleb, et kuigi nende leivad prantslastele maitsesid ja nii firma nimi kui ka Strasbourg’i viidud toodete euroliidu värvides pakendid lubaksid nende toodetele Euroopa Liidu maades rohelist tuld, ei kavatse nad oma toodangu eksporti kasvatada.
ASi Euroleib tegevjuht Margus Vilmre ütleb, et kuigi nende leivad prantslastele maitsesid ja nii firma nimi kui ka Strasbourg’i viidud toodete euroliidu värvides pakendid lubaksid nende toodetele Euroopa Liidu maades rohelist tuld, ei kavatse nad oma toodangu eksporti kasvatada. Foto: Andrus Eesmaa/ Järva Teataja

Strasbourg’is aset leidnud mainekal Euroopa toidukultuuride festivalil tutvustas Eesti Leivaliit viie leivatehase, nende seas ka ASi Euroleib toodangut.

Euroleiva sortimendis olid vormileib, tume leib, Oti vormileib, rukkileib ja peenleib.
Leivaliidu tegevdirektori Arnold Kimberi ütlust mööda tundsid festivali külastajad suurimat huvi peenleiva vastu. «Peenleib on nii maitselt kui ka sisult vast kõige lähemal sellele leivale, millega prantslased harjunud on,» märkis Kimber. «Suisa hõrgutiseks osutusid eesti juustuga tehtud võileivad.»


ASi Euroleib tegevjuht Margus Vilmre ütles, et kuigi nende leivad prantslastele maitsesid ja nii firma nimi kui ka Strasbourg’i viidud toodete euroliidu värvides pakendid lubaksid nende toodetele Euroopa Liidu maades rohelist tuld, ei kavatse nad oma toodangu eksporti kasvatada.

«Praegu läheb ühte Helsingi müügipunkti väike kogus. Meie jaoks on tähtis kohalik turg,» kinnitas Vilmre.«Leiva- ja saiatooted peavad olema värsked ja neid kuskile kaugele transportides poleks värskus enam see.»

Märksõnad

Tagasi üles