iDeal kampaania

Raskeveokid püsivad politsei huviorbiidis põhjusega

2015. aastal tuvastatud rikkumiste  järgi on peamisteks murekohtadeks raskeveokite tehniline seisund, rohked sõidu- ja tööaja rikkumised ning ülekaal. Keskmiselt iga kolmas veok tuli saata erakorralisele ülevaatusele, iga viienda veoki juht oli rikkunud töö- ja puhkeaja nõudeid.

Tellijale

Ühissõidukite puhul oli olukord sarnane: iga kolmas masin tuli saata erakorralisele ülevaatusele. Maanteeameti ühistranspordi osakonna juhtiveksperdi Mika Männiku sõnul näitab tänavune riigiametite liiklusreidide statistika , et bussijuhid suhtuvad töö- ja puhkerežiimi tõsisemalt, kuid sellegipoolest tabati iga kaheksas juht rikkumiselt.  „Liialdamata võib öelda, et väsinud juht käitub liikluses sama moodi kui joobes juht. Teaduslikult uuringud näitavad, et 24 tundi magatust võrdub 1 promillise joobega,“ selgitas Männik. 

Maanteeameti, Politsei- ja Piirivalveameti ning Tööinspektsiooni ühisreidide üks peamine eesmärk on hoida ära liiklusohtlikke olukordi. „Veoki katkised pidurklotsid, korralikult kinnitamata koorem või kurnatud juht – nad kõik kujutavad liikluses märkimisväärset ohtu,“ rõhutas Maanteeameti juhtivekspert.   

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles