MTÜ korraldab depressioonialase teavituskampaania

Pilt on illustratiivne.

FOTO: Caro / Scanpix

MTÜ Peaasjad korraldab märtsis teavituskampaania „Must lumi“, et ennetada ning märgata Eestis laialt levinud haiguse - depressiooni algeid ja vaimse tervise probleeme.

Tellijale

Projekti tutvustuses märgib ühing, et prognooside järgi kasvavad aastaks 2030 vaimse tervise probleemidega kaasnevad majanduslikud kulud suuremaks kui näiteks vähi või diabeediga kaasnevad kulud. Samuti teeb ravimata depressioon ka füüsilise tervise probleemid sagedasemaks ja nende ravi kallimaks.

Eestis 5,6-protsendilise levimusega depressioon on on suitsiidi riskifaktor. Iga aasta kaotab riik ligikaudu 200 inimest suitsiidi tõttu, seda on enam, kui sureb liiklusõnnetustes ja uppumiste tõttu kokku, märgib ühing.

Tagasi üles