Pühapäeval, 4. veebruaril on USAs ülipopulaarne spordiüritus "Super Bowl 2018" ehk Ameerika jalgpalli liiga NFLi finaalmäng, mis naelutab igal aastal telerite ette sadu miljoneid vaatajaid. Mängust endast kohati ehk populaarsemadki on vaheajal näidatavad reklaamid, mis on rekordkallid.
Tellijale
Miljoneid maksvas reklaamklipis kõlab Arvo Pärdi muusika
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Forbesi andmetel oli sel aastal reklaamid rekordkallid: 30 sekundit reklaami suurmängu ajal maksab viis miljonit dollarit, see tähendab, et sekundi eest tuleb ettevõtjatel välja käia 166 667 dollarit. Võrreldes mõne teise populaarse saate reklaamihinnaga, 200 000 kuni 500 000 dollarit poole minuti eest, tundub "Super Bowli" hind ülimalt kallis, kirjutab Tarbija24.