Miljoneid maksvas reklaamklipis kõlab Arvo Pärdi muusika

Järva Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Paides avati Arvo Pärdile pühendatud muusikaaed
Paides avati Arvo Pärdile pühendatud muusikaaed Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Pühapäeval, 4. veebruaril on USAs ülipopulaarne spordiüritus "Super Bowl 2018" ehk Ameerika jalgpalli liiga NFLi finaalmäng, mis naelutab igal aastal telerite ette sadu miljoneid vaatajaid. Mängust endast kohati ehk populaarsemadki on vaheajal näidatavad reklaamid, mis on rekordkallid.

Forbesi andmetel oli sel aastal reklaamid rekordkallid: 30 sekundit reklaami suurmängu ajal maksab viis miljonit dollarit, see tähendab, et sekundi eest tuleb ettevõtjatel välja käia 166 667 dollarit. Võrreldes mõne teise populaarse saate reklaamihinnaga, 200 000 kuni 500 000 dollarit poole minuti eest, tundub "Super Bowli" hind ülimalt kallis, kirjutab Tarbija24.

Hinnavahe põhjus on lihtne: tegemist on ülimalt magusa ajaga, mil telerit vaatab umbes 130 miljonit inimest, samas kui mõnel teisel populaarsel saatel on kaks kuni seitse miljonit vaatajat.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles