Miljoneid maksvas reklaamklipis kõlab Arvo Pärdi muusika

Paides avati Arvo Pärdile pühendatud muusikaaed

FOTO: Dmitri Kotjuh/Järva Teataja/ Scanpix

Pühapäeval, 4. veebruaril on USAs ülipopulaarne spordiüritus "Super Bowl 2018" ehk Ameerika jalgpalli liiga NFLi finaalmäng, mis naelutab igal aastal telerite ette sadu miljoneid vaatajaid. Mängust endast kohati ehk populaarsemadki on vaheajal näidatavad reklaamid, mis on rekordkallid.

Tellijale Tellijale

Forbesi andmetel oli sel aastal reklaamid rekordkallid: 30 sekundit reklaami suurmängu ajal maksab viis miljonit dollarit, see tähendab, et sekundi eest tuleb ettevõtjatel välja käia 166 667 dollarit. Võrreldes mõne teise populaarse saate reklaamihinnaga, 200 000 kuni 500 000 dollarit poole minuti eest, tundub "Super Bowli" hind ülimalt kallis, kirjutab Tarbija24.

Hinnavahe põhjus on lihtne: tegemist on ülimalt magusa ajaga, mil telerit vaatab umbes 130 miljonit inimest, samas kui mõnel teisel populaarsel saatel on kaks kuni seitse miljonit vaatajat.

Tagasi üles
Back