Teetööd 2019. aastal: Mäeküla ristmikku ootab ees ümberehitus

Kuido Saarpuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Teetööd. Pilt on illustratiivne.
Teetööd. Pilt on illustratiivne. Foto: EEVA KAUN/POSTIMEES

„Kuigi Maanteeameti eesmärk on esmajoones teedevõrgu säilitamine, siis viimastel aastatel on meil vahendeid nii teede korrashoiuks kui arendamiseks,“ sõnas täna toimunud pressikonverentsil Maanteeameti teehoiudirektor Raido Randmaa.

 

Käesoleval aastal teostatakse ehitus- ja remonditöid üle 1800 km riigiteedest. Nendest rohkem kui 37 kilomeetril toimub neljarajaliste maanteelõikude ehitamine. Kose–Võõbu teelõigule lisandub näiteks kauaoodatud Rõmeda–Haljala liiklusohtlik lõik Tallinn–Narva maanteel, mis ehitatakse ümber 2+2 ristlõikega maanteeks. „Enne valimisi räägiti palju tulevastest 2+2 maanteedest, seega oleme positiivsete sõnumite ootuses, et kas ja millal need plaanid ka rahastusotsusteks formuleeruvad,“ selgitas Randmaa, et aasta võib ka veel uusi väljakutseid tuua.

Pea aasta Eestis kasutusel olnud muutuva teabega liiklusmärgid on saanud liiklejate käest palju positiivset tagasisidet. „Meil on hea meel, et liiklejad on uued liiklusmärgid kiirelt omaks võtnud ning hindavad nendel edastatava piirangute info muutumise operatiivsust,“ rääkis Janar Tükk. „Seda kindlamad oleme, et Kose–Võõbu lõigule tulevad 22 elektroonilist märki ja 6 infotablood on oodatud vahendid ohutuma liikluskeskkonna loomiseks.“ Maanteeamet liigub järjest targema liikluskorralduse poole, mida kinnitab asjaolu, et meil on lootust saada ka Tallinna ringteele läbi Euroopa ühendamise rahastuse pea 2 miljonit täiendavat rahastust muutuva teabega liiklusmärkide ja Väo targa veokiparkla tarbeks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles