![Teetööd. Pilt on illustratiivne.](http://f12.pmo.ee/exWUFsOJyEZRQxNYr27wB_Y5AVI=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2018/11/21/11590153t1h7f86.jpg)
„Kuigi Maanteeameti eesmärk on esmajoones teedevõrgu säilitamine, siis viimastel aastatel on meil vahendeid nii teede korrashoiuks kui arendamiseks,“ sõnas täna toimunud pressikonverentsil Maanteeameti teehoiudirektor Raido Randmaa.
„Kuigi Maanteeameti eesmärk on esmajoones teedevõrgu säilitamine, siis viimastel aastatel on meil vahendeid nii teede korrashoiuks kui arendamiseks,“ sõnas täna toimunud pressikonverentsil Maanteeameti teehoiudirektor Raido Randmaa.
Käesoleval aastal teostatakse ehitus- ja remonditöid üle 1800 km riigiteedest. Nendest rohkem kui 37 kilomeetril toimub neljarajaliste maanteelõikude ehitamine. Kose–Võõbu teelõigule lisandub näiteks kauaoodatud Rõmeda–Haljala liiklusohtlik lõik Tallinn–Narva maanteel, mis ehitatakse ümber 2+2 ristlõikega maanteeks. „Enne valimisi räägiti palju tulevastest 2+2 maanteedest, seega oleme positiivsete sõnumite ootuses, et kas ja millal need plaanid ka rahastusotsusteks formuleeruvad,“ selgitas Randmaa, et aasta võib ka veel uusi väljakutseid tuua.