Mitte iga vigastatud rehvi ei ole võimalik remontida, eriti juhul, kui läbi on torgatud rehvi külg. Kuni 2 cm pikkusi sisselõikeid läbi rehvimustri võib parandada kvaliteetselt, kuid pikema vigastuse korral peab rehvi välja vahetama. Mõningad rehviremonditöökojad võivad pakkuda ka selliste vigastuste parandamist, kuid see ei ole turvaline - suuri sisselõikeid ei ole enamasti võimalik kvaliteetselt parandada ja rehv võib peale sellist „remonti“ lõhkeda mistahes ajal, hoiatab Kivisikk.
Pikem sõit läbitorgatud rehviga võib vigastada ka velge. Sellisel juhul läheb remont veelgi kallimaks.
Teepeal tehtud rehviremont on ajutine lahendus
Rehvi purunemise korral oskab enamus autojuhte varuratast vahetada, kuid see on ajutine lahendus. Pole tähtis, milline on varuratas (vähendatud või normaalsuurusega) - selle rehvimuster on teistsugune kui ülejäänud rehvidel ja see kahjustab auto juhtimisomadusi.
Uutes autodes kohtab varuratast harva, paljudes on vaid rehvide remondikomplektid. Nende kasutamine on lihtne, kuid kindlasti peab juhinduma konkreetse komplekti kasutusjuhendist ning pidama meeles, et remondikomplekt on samuti vaid ajutine lahendus.
Sellise remondikomplekti abil parandatud rehviga peab pöörduma võimalikult kiiresti teenindusse ja sõita ei tohi kiiremini kui 80 kilomeetrit tunnis.
Kivisikk soovitab kasutada tehnilise abi teenust, mis kuulub sageli kaskokindlustuse paketti ning mõnikord pakuvad seda teenust ka automüüjad. Need, kes ei soovi sellise probleemi tekkimisel sekunditki kaotada, peaksid monteerima velgedele „Run-on flat“ tüüpi rehvid. Nende rehvide seinad on tugevad ja võivad läbitorkamise korral pidada mõnda aega vastu auto kaalule.