iDeal kampaania

Raudtee-ettevõte kohendas oma nime ja visuaalset identiteeti

Edelaraudtee uuendas 24 aastat vastu pidanud logo ja visuaalset identiteeti.

FOTO: Erakogu

Taristuettevõte Edelaraudtee Infrastruktuuri AS kannab eilsest ärinime Edelaraudtee AS ning võtab kasutusele ka uue visuaalse identiteedi.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Türil baseeruva ettevõtte juhi Rain Kaarjase sõnul on muudatuste eesmärk peamiselt praktilist laadi. „Uuendus võimaldab ärinime esitada lühemal viisil nii kõnes kui kirjas ning seda inimestele hajumuspärasel viisil. Puutume sageli kokku juhtumitega, kus ettevõtet nimetatakse Edelaraudteeks. Nime viimine lühemale kujule oli asjade loomulik käik.“

Koos ärinime muutusega toimub ühtlasi kaubamärgi visuaalse identiteedi uuendamine. „Edelaraudtee logo on läbinud uuenduskuuri. Tahame sellega väljendada kogu taristu uuenemist, sel aastal on meil käsil mitu olulist moderniseerimisprojekti, teiste seas: automatiseerime jaamade liiklusjuhtimissüsteemi, mis muudab teenuse veelgi töökindlamaks ning tõstab oluliselt raudteeliikluse ohutust; ning aprillis algab Türi-Lelle raudteelõigu kapitaalremont, mis võimaldab tõsta rongide sõidukiirust.“

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles