Graafik näitab Hoolekandeteenuseid eriolukorras

Kuido Saarpuu
Copy
Paide psüühilise erivajadusega inimeste kodu ehitus Mündi tänaval.
Paide psüühilise erivajadusega inimeste kodu ehitus Mündi tänaval. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

AS Hoolekandeteenused tegi kokkuvõtte ettevõtte 1750 psüühilise erivajadusega kliendi käekäigust eriolukorra ajal, kõikidest klientidest nakatus 25 inimest Saaremaal. Visuaalne graafik võtab numbrites kokku AS Hoolekandeteenused olukorra eriolukorra jooksul. 

Teenuste direktor Liina Lanno sõnul möödus eriolukord ettevõte suurust arvestades rahulikult. „Kokku leiti koroonaviirus ühest meie ettevõtte 56 teenuseüksusest, see oli Saaremaal asuv Sõmera Kodu, kus nakatumise tõenäosus oli ka väga suur. Sõmera Kodu 230 kliendist nakatus kogu perioodi jooksul 25 inimest. Haiglaravi vajas üks inimene, kes on tänaseks tervenenud. Ülejäänud nakatunud klientidel ei olnud sümptomeid, viirus avastati tänu hoolekandeasutuste laustestimisele“, selgitas Liina Lanno.  

Ettevõtte pea 800 töötajast nakatus koroonaviirusesse kolm Sõmera Kodu töötajat, kes on tervenenud. „Suur tänu kõikidele meie ettevõtte klienditöötajatele, kes pidasid kinni karmidest hügieeninõuetest ja liikumispiirangutest ning hoidsid kliente tegevuses. Usume, et just tänu sellele jäi 98% meie üksustest koroonaviirusest puutumata“, lisas Lanno. 

​Teenuste direktor Liina Lanno sõnul möödus eriolukord ettevõte suurust arvestades rahulikult.

Juhatuse esimees Maarjo Mändmaa sõnul aitas kriisi seljatada pikaajaline kaugtöö kogemus. “Oleme ettevõtte ja teenuseüksuste juhtimise ülesehitanud internetipõhistele lahendustele ja teeme igapäevaselt kaugtööd. Tänu sellele saime kohe keskenduda oma põhitegevusele - klientide teenindamisele - ega pidanud hakkama veebikoosolekute korraldamist õppima”, lisas Mändmaa. 

AS Hoolekandeteenused töötajad tänavad Terviseametit, kes korraldas üksustes laustestimisi ja koostas hoolekandeasutustele juhised. Terviseamet  ja Sotsiaalkindlustusamet tagasid ka osa desinfitseerimisvahendite ja isikukaitsevahendite varust. Samuti tänu Päästeametile, vahendid kohale tõi ja aitas tõsta klientide teadlikkust sellest, et erihooldekodude elanikud peavad enda kodude territooriumitel püsima.  

Kuna psüühilise erivajadusega kliendid kuuluvad riskirühma, koostas ettevõte ise kriisist väljumise plaani. Järgneva kolme kuu jooksul jälgitakse olukorda ning tehakse tööd selle nimel, et tasapisi tavaellu sukelduda. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles