E, 3.10.2022

Kehv taristu kiirendab ääremaastumist – mis saab Järvamaa teedest?

Tarmo Trei
, Eesti Taristuehituse Liidu tegevjuht
Kehv taristu kiirendab ääremaastumist – mis saab Järvamaa teedest?
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Mustla viadukt
Mustla viadukt Foto: GRK Infra AS

Oktoobris toimuvad kohalike omavalitsuste valimised ning inimestel on väga tähtis küsida kohaliku elu vedajateks kandideerijatelt – mis saab maakonna teedest. Riik kärbib suurelt taristusse suunatavat eelarvet, aga korralikest teedest sõltub, kas regionaalne elu säilib ja areneb, kirjutab Eesti Taristuehituse Liidu tegevjuht Tarmo Trei.

Riiki ei vii edasi mitte ainult neljarealised põhiteed, vaid kohalik teedevõrk, mis vajab üleriigilisest veel rohkem kaasajastamist. Kohalike ja kõrvalteede suurele mahajäämusele juhtis värskelt tähelepanu ka TTÜ logistikaprofessor Dago Antov.

Riigi toetus kohalikele omavalitsuste kuuluvale taristule on väga madal ning pikemat aega käib kemplemine, kes teede eest vastutab. Praegu ei taha seda teha kumbki osapool. See tuleb selgeks rääkida, aga ka kohalikel omavalitsustel endal on võimalik palju ära teha.

Märksõnad
Tagasi üles