Kestliku reisielamuse sõnumistrateegia esitlus

Copy
Artikli foto
Foto: Shutterstock

Rohepööre ja kliima soojenemine on viimastel aastatel väga tõsiselt päevakorda tõusnud ja see mõjutab üha tugevamalt ka meie väliskülastaja reisivalikuid. 

Väärtuspõhine reisimine ja panustamine kohalikku kogukonda ning looduskeskkonda ja oma süsiniku jalajälje vähendamine on vastutustundlikule reisijale määrava tähtsusega. Eestil on väga hea võimalus saada rahvusvaheliselt tuntud kestlikke reisielamusi pakkuvaks sihtkohaks.

On aeg hakata üheskoos tutvustama Eestit kui turismi kestlikult arendavat sihtkohta.

Sõnumistrateegia esmaesitlus toimub 19.04. kell 13.00-15.00. Lisainfo ja registreerimine (esitlusel on järele vaatamise võimalus)

Olemasoleva sõnumistrateegia materjalid on Eesti brändi tööriistakastis. Esitletav kestliku reisielamuse sõnumistrateegia on lähitulevikus sinna lisandumas. Kolm teemastrateegiat: toit, loodus ja kultuur.

Märksõnad

Tagasi üles