“Aktuaalne kaamera” alustas aastat uuenenud eetrigraafikaga

Järva Teataja
Copy
Foto: ERR

1. jaanuarist muutus “Aktuaalse kaamera” eetrigraafika ja kõik ERR-i teleuudised kannavad nüüd uut põhjamaist visuaalset identiteeti.

“Aktuaalse kaamera” visuaalne identiteet on läbinud põhjaliku muutuse. Värvivalikutes domineerivad nüüd sinised ja põhjamaiselt karged-helged toonid ning eetrigraafika on muutunud senisest dünaamilisemaks. “Aktuaalse kaamera” uus saatepea põimib kokku kõik vaataja jaoks olulise ehk Eestis ja maailmas toimuva.

ERR-i teleuudiste juhi Liisu Lassi sõnul toob “Aktuaalse kaamera” olulisus kaasa ka vajaduse muutustega kaasas käia. “Uudised peavad säilitama, ja säilitavadki, vaatajate jaoks kõige olulisema ehk usaldusväärse sisu. Teisalt peab ka “Aktuaalne kaamera” liikuma kaasa innovatsiooni ja uuendustega.” Viimane suurem uuendus “Aktuaalse kaamera” eetripildis toimus pea kuus aastat tagasi ERR-i uudistoimetuse liikumisega uudistemajja ning uue uudistestuudio avamisega.

“Aktuaalse kaamera” uue visuaalse identideedi on loonud Optimist Motion agentuur, graafika autor on Martin Härmsalu. Muutunud on ka uudistesaate helikujundus, muusika autor on Janek Murd.

Uue välimusega alustasid 1. jaanuarist kõik Eesti Rahvusringhäälingu teleuudised, nii eesti- ja venekeelne uudistesaade kui ka viipekeelsed uudised ETV2s. Samuti uueneb hommikuste teleuudiste ilme.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles