Teatrite ühine kampaania juhib tähelepanu külastajate halvale käitumisele saalis (1)

Copy
Kampaaniavideo "Märka, et oled teatris"
Kampaaniavideo "Märka, et oled teatris" Foto: Kuvatõmmis kampaaniavideost

Teater on koht, mis pakub nii tegijatele kui ka publikule erakordseid emotsioone ja elamusi. Kahjuks on viimasel ajal tihenenud teatrikülastajatelt tulev kriitika, et kaaspubliku käitumine on rikkunud nende teatrielamuse. "Märka, et oled teatris" kutsub üles pöörama tähelepanu teatris käitumisele, vahendab Eestit teatri agentuur.

Teatrid tõdevad, et probleem hetkel süveneb ja sellele tuleb tähelepanu pöörata enne, kui on liiga hilja.

Ühise sõnumi "Märka, et oled teatris" eesmärk on meelde tuletada teatrikülastuse elementaarsed tõed ning tõsta esile viisaka ja austava käitumise olulisust teatrisaalides.

Tagasi üles