Transpordiameti teatel ei suutnud nad Tallinn-Tartu maantee Võõbu-Mäo lõigu ehitushankel ette näha, et turvast põlevkivituha ja tsemendiga segades kõva pinnast ei saa. Küll aga on Eestis varasemalt valminud põhjalik magistritöö, mille järgi pole põlevkivituhk rabapinnase mass-stabiliseerimiseks sobiv sideaine.
Tellijale
Magistritöö järeldas, et rabapinnasele rajatud teelõigust head nahka ei tule
Rahandusministeerium hindab, et transpordiamet tegi Võõbu-Mäo teelõigu hankes olulisi vigu. Teelõik viib läbi turbaraba, mis tähendab, et tavaliselt kaevatakse tee alt turvas ära ning asemele pannakse kruus ja killustik. Keskkonnasäästuks ja kulude kokku hoidmiseks otsustas transpordiamet lubada panna turba sisse põlevkivituhka ja tsementi, et õõtsuv pinnas muutuks betoonilaadselt kõvaks.