Skip to footer
Saada vihje

Perearst jääb vaid hiirekliki kaugusele

Perearst Enn Sultsi kabinetti jõuab digiteenuste platvormi tõttu patsiente oluliselt vähem, sest palju asju saab ära ajada interneti teel.

Need ajad, kus inimene pidi oma tervisemurede murdmiseks tingimata perearsti jutule minema, on ammu möödas. Nüüd saab suure osa inimese tervisega seotud toiminguid, mis ei vaja füüsilist läbivaatust, ära teha digiteenindus­platvormide või e-suhtluse kaudu. See võimalus säästab aega ja lühendab ravijärjekordi.

Tervisekassa perearstiabi digiteenindusplatvormide projektijuht Kristin Kuusk ütles, et perearstiabi digiteenindusplatvormid on viimastel aastatel muutunud patsientide ja tervishoiutöötajate vahelise suhtluse oluliseks osaks. «Tänu platvormidele saavad patsiendid mugavalt ja turvaliselt pöörduda perearsti poole, näiteks selleks, et retsepte taotleda, haiguslehti avada või lõpetada, esitada küsimusi ja saada terviseteavet,» selgitas ta. «Digilahendused on eriti kasulikud siis, kui patsientide mured pole ajakriitilised, kuid vajavad siiski professionaalset nõuannet.»

Kuigi digilahendused on Kuuse sõnul kasutusel olnud juba aastaid, hakkavad need esimesi vilju kandma nüüd. Tekkimas on arusaam, et digilahendused säästavad päriselt inimeste ja arstide aega, pakkudes samas kvaliteetset viisi tervisemurede murdmisel­.

Kommentaarid
Tagasi üles