/nginx/o/2025/06/02/16889902t1h4a62.jpg)
Need ajad, kus inimene pidi oma tervisemurede murdmiseks tingimata perearsti jutule minema, on ammu möödas. Nüüd saab suure osa inimese tervisega seotud toiminguid, mis ei vaja füüsilist läbivaatust, ära teha digiteenindusplatvormide või e-suhtluse kaudu. See võimalus säästab aega ja lühendab ravijärjekordi.
Tervisekassa perearstiabi digiteenindusplatvormide projektijuht Kristin Kuusk ütles, et perearstiabi digiteenindusplatvormid on viimastel aastatel muutunud patsientide ja tervishoiutöötajate vahelise suhtluse oluliseks osaks. «Tänu platvormidele saavad patsiendid mugavalt ja turvaliselt pöörduda perearsti poole, näiteks selleks, et retsepte taotleda, haiguslehti avada või lõpetada, esitada küsimusi ja saada terviseteavet,» selgitas ta. «Digilahendused on eriti kasulikud siis, kui patsientide mured pole ajakriitilised, kuid vajavad siiski professionaalset nõuannet.»