Digipädevusest rääkiva raamatu autorite hulgast leiab ka Järvamaa õpetaja nime

Järva Teataja
Copy
Õpikud ja töövihikud. Pilt on illustratiivne
Õpikud ja töövihikud. Pilt on illustratiivne Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

DigiKiirendi programmis osalenud koolide kogemuste põhjal on valminud kogumik, mis jagab näpunäiteid selleks, kuidas tagada õppijatele ja õpetajatele püsiv digipädevuse areng.

Distantsõppe kogemus üldhariduskoolides andis suure tõuke digipädevuse arendamisele ja digitehnoloogia kasutamisele õppetöös. Et saadud kogemused kaduma ei läheks ning et sellest koolidele võimalikult palju kasu oleks, koostas Harno DigiKiirendi arenguprogrammis osalenud koolide kogemuste põhjal kogumiku, mis kirjeldab teemasid, mida jälgida, et tagada suurema mõjuga digipädevuse areng nii õppijate kui ka õpetajate hulgas.

Kooli vajaduste kaardistamine, digiõppe planeerimine, muutused õppimises ja õpetamises ning digitaristu ja digiturvalisus – nendele teemadele keskendutakse kogumikus peamiselt koolijuhi ja haridustehnoloogi, aga ka õpetaja vaatest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles