Sotsiaalkindlustusamet korraldab Türil töö ümber

Merit Männi
, ajakirjanik
Copy
Sotsiaalkindlustusamet.
Sotsiaalkindlustusamet. Foto: Marko Saarm

Sotsiaalkindlustusameti Valga, Põlva, Võru, Türi, Kärdla, Kuressaare ja Haapsalu klienditeenindusbüroo on alates oktoobrist lahti esmaspäeviti, kolmapäeviti ja reedeti tavapärastel kellaaegadel ning amet keskendub rohkem e-kanalite kasutamisele.

Sotsiaalkindlustusameti kliendisuhete osakonna juht Liis Mesi sõnas, et valdavalt pöördutakse ameti poole infotelefonile helistades ning suurenenud on ka pöördumised e-kanalite kaudu iseteeninduses või elektronpostiga. «Soovime vastata e-kanalite kaudu saabunud pöördumistele sama kiiresti kui klienditeenindusse tulnutele. Seetõttu otsustasime vähendada büroode lahtiolekuaegu kolmele tööpäevale piirkondades, kus klienditeenindusi vähem külastatakse. Kui selgub, et kolm päeva nädalas on mõnes piirkonnas selgelt vähe, saame teha ümberkorraldusi,» lausus Mesi.

Kliendipöördumiste hulk suureneb alati siis, kui rakenduvad muudatused ja inimesed vajavad rohkem selgitusi. Näiteks suurenes pöördumiste arv 56 protsenti aprillis jõustunud vanemahüvitiste ja -puhkuste süsteemi muudatuste tõttu. Samal ajal vähenes rahulolu kümme protsenti, sest ooteaeg nii infotelefonis kui ka iseteeninduskeskkonnas oli liiga pikk.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles