Jaanus Murakas: avanev Aasia turg tõstab piimahinda

Silvi Lukjanov
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti piimaliidu ja E-Piima juhatuse esimees Jaanus Murakas rõõmustab, et hieroglüüfkirjas silte kleebitakse tootepakenditele üha rohkem, mistõttu saab ettevõtte osta tänavu tootjatelt piima üle kahe aasta kõrgeima hinnaga.
Eesti piimaliidu ja E-Piima juhatuse esimees Jaanus Murakas rõõmustab, et hieroglüüfkirjas silte kleebitakse tootepakenditele üha rohkem, mistõttu saab ettevõtte osta tänavu tootjatelt piima üle kahe aasta kõrgeima hinnaga. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Hieroglüüfkirjas saatelehti kleebib E-Piim toodepakkidele juba mõnda aega, Jaapani turu avanemisega tõusis piimaliitri hind 33 sendile, kui hiinlased nüüd ka veel suures pitsarestoranide buumis Eestist juustu tellima hakkavad, tuleb piimatootjatele üks keskmiselt hea aasta.

Eesti piimaliidu ja E-Piima juhatuse esimees Jaanus Murakas, milline tuleb aasta piimandusele ja piimatootjatele pärast kaht kriisiaastat?

Kaks aastat oli viimase 15 aasta pikim kriis, seetõttu ka raskeim. Varem on madala hinnaga kriisiaeg väldanud alla aasta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles