Kuigi kogu ajakava võib veidi nihkuda, on ürituse algus ja lõpp kindlalt paigas. Sõit algab 18. augustil kell 9 Vilniusest ja esimese pärva lõpuks jõutakse Riiga. Selle teekonna pikkus on 320 kilomeetrit. Möödaminnes on võimalus osa võtta samal ajal toimuvast lätlaste vanatehnikaüritusest Riga Retro. 19. augusti õhtul jõutakse Lätist Viljandisse ja selle marsruudi pikkus on 220 kilomeetrit. 20. augustil alustatakse sõitu Viljandist Tallinna ning sealt edasi Laitsesse, see teekond on 200 kilomeetrit pikk. Viljandi–Tallinna marsruudile mahub ka peatus Järvamaal. Kõigepealt tehakse paus Säreveres Balti keti mälestuskivi juures. Seejärel liigutakse Türile, kus on näitus ning süüakse lõunat.
Ettevõtmise algatajad on Lõuna-Eesti vanatehnika klubi Levatek liikmed, kes pidasid Balti keti 30. aastapäeva niivõrd tähtsaks, et kavatsesid korraldada rahvusvahelise ürituse. Sõna hakkas klubide kaudu levima nii Eestis, Lätis kui ka Leedus. Kolm peamist korraldajat on Eesti vanatehnika klubide liit, Läti antiikautode klubi koos Riia Motormuseumiga ja Leedu vanaautoklubi Klasika. Praeguseks osaleb üritusel ligi 180 vanasõidukit: Eestist 90, Lätist ligi 30, Leedust 50 ja mujalt 9. Tiit Talts, kes on üks ürituse korralduskomitee liikmetest, tõdeb, et kõige vanem auto, millega üritusel plaanitakse osaleda, on 1912. aasta Ford T Speedster Eestist.