Saada vihje

Kodus püsijad ostlevad pakiautomaadid umbe

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Omniva pakiautomaat.
Omniva pakiautomaat. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

«Olen sinu pakk uksekoodiga xxxxx. Tahan pakiautomaadist koju saada. Tule ruttu, teeme ruumi!», «Eriolukorra tõttu on pakke palju, palun tule oma pakile kiiresti järele». Selliseid sõnumeid võisid pakisaajad oma telefonist lugeda näiteks jõulude ajal, mil pakiautomaadid on tavapärasemast populaarsemad. Ent koroona valitsemise ajastul, mil pea kõik kaubandusettevõtted on kolinud veebiplatvormidele, on sinna kolinud ka inimesed. Tellivad kauba koju kulleriga või pakiautomaati.

Lillekimp sünnipäevalapsele, soodushinnaga raamatud kodus karantiinis viibivale vana­emale, soodsa hinnaga kevadised õuerõivad lapsele või suure allahindlusprotsendiga kommikarp endale nosimiseks – telli aga kulleriga otse ukse taha või lase saata lähimasse pakiautomaati.

Ja inimesed tellivad. Nii ongi posti- ja kullerettevõtted viimase kuu aja jooksul pidanud toime tulema pakikoormatega, mida on rohkemgi kui tavapäraselt jõulude ajal.

Kommentaarid
Tagasi üles