Toidutootjad võitlevad kaardile jäämise eest

Silvi Lukjanov
, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Türi vallas tegutseva martsipanitootja Convi Food Sweetsi juht Anu Zinovjev (esiplaanil).
Türi vallas tegutseva martsipanitootja Convi Food Sweetsi juht Anu Zinovjev (esiplaanil). Foto: Dmitri Kotjuh

Kui Järvamaa toiduvõrgustiku liikmed eelistavad märgistada toodangut endise maavalitsuse loodud Järvamaa logoga, siis maavalitsuselt ülesandeid üle võtnud arenduskeskus on jätnud logo kasutuse siiani segaseks.

ärvamaa logo on loodud märgina, mis määratleb ära Järvamaa geograafilise asukoha, kinnistab siinsete elanike kohatunnet ja turundab Järvamaad kui positiivset elukeskkonda ning logistiliselt mugavat paika.

Järvamaa sümboliks valitud puu iseloomustab Järvamaad  parimal ja ehedamal kujul ehk südamekujulise  võraga puu kannab sõnumit puhta loodusega ning loodusest hoolivast maakonnast.

Puu kujund peidab endas nii Tammsaare tamme, Türi südamekujulist õuna. Puu keskmes asetsev süda viitab Järvamaa asukohale Eesti keskel.

Puu tugevad juured viitavad Järvamaa viljakatele muldadele ja ka siinsetele inimestele, kelle juured siin on ning kes Järvamaad oma koduks peavad.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles