Toidutootjad võitlevad kaardile jäämise eest

Türi vallas tegutseva martsipanitootja Convi Food Sweetsi juht Anu Zinovjev (vasakul) on Järva maavalitsuse väljatöötatud Südamaa märki oma tootel juba korra kasutanud ja kasutaks ka edaspidi, kui oleks selge, kes ja kuidas seda teha võivad.

FOTO: Dmitri Kotjuh/JÄRVA TEATAJA/SCANPIX

Kui Järvamaa toiduvõrgustiku liikmed eelistavad märgistada toodangut endise maavalitsuse loodud Järvamaa logoga, siis maavalitsuselt ülesandeid üle võtnud arenduskeskus on jätnud logo kasutuse siiani segaseks.

Tellijale

ärvamaa logo on loodud märgina, mis määratleb ära Järvamaa geograafilise asukoha, kinnistab siinsete elanike kohatunnet ja turundab Järvamaad kui positiivset elukeskkonda ning logistiliselt mugavat paika.

Järvamaa sümboliks valitud puu iseloomustab Järvamaad  parimal ja ehedamal kujul ehk südamekujulise  võraga puu kannab sõnumit puhta loodusega ning loodusest hoolivast maakonnast.

Puu kujund peidab endas nii Tammsaare tamme, Türi südamekujulist õuna. Puu keskmes asetsev süda viitab Järvamaa asukohale Eesti keskel.

Puu tugevad juured viitavad Järvamaa viljakatele muldadele ja ka siinsetele inimestele, kelle juured siin on ning kes Järvamaad oma koduks peavad.

Tagasi üles