Ostjad pahandavad Maxima nutikassade keerulisuse üle

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Maxima nutikassat esimest korda kasutanud Eda Valgema on küll pisut hädas kogu kauba ruudulisele alale mahutamisega, kuid ostu eest maksmisega saab ta kenasti hakkama.
Maxima nutikassat esimest korda kasutanud Eda Valgema on küll pisut hädas kogu kauba ruudulisele alale mahutamisega, kuid ostu eest maksmisega saab ta kenasti hakkama. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Sel suvel Paide ja Türi Maximasse paigaldatud nutikassad on ostjates esile kutsunud pahameele, sest need on teiste kaupluste nutisüsteemidega võrreldes keerulisemad ja sageli ette tulevad tõrked tekitavad piinlikke olukordi.

Paidelane Ain (isik on toimetusele teada) ütles, et on Maxima nutikassas maksmisel hätta jäänud ning jätnud piinliku ja absurdse olukorra tõttu ostud tegemata.

Ain sattus kauplusse ajal, mil tavakassa oli suletud ja maksta sai vaid iseteeninduskassas. «Uuendusmeelse inimesena mõtlesin, mis seal ikka, saan hakkama. Paraku olin ostma läinud suuremat kogust kaupa ja soojast ilmast tingituna tahtsin end ka jäätisega premeerida,» lausus ta. Nutikassas selgus, et Ain peab suure koguse ostetud suhkrupakke laduma ükshaaval ruudulisele pinnale kassa kõrval ja alles siis, kui arve on makstud, saab ta need kotti või ostukorvi tagasi panna.

Tagasi üles