Järjekorrad kauplustes nörritavad ostjaid

  • Proovisin nutikassas maksta ja hakkama ei saanud, kelleltki polnud abi ka küsida
  • Kõige suurem viga on selles, et nutikassa juures pole abilisi
  • Tavakassad päris ära ei kao
  • Töötajate puudus pole mingi uudis

Foto on illustratiivne

FOTO: Mailiis Ollino/

Kui poodidesse tulid nutikassad, lootsid inimesed, et poeskäik läheb edaspidi libedamalt ja kuna osa kliente piiksutab ise oma kauba läbi, jäävad tavakassade järjekorrad lühemaks.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele

Elu on näidanud, et mõnedes kauplustes on tavakassade järjekorrad aga sootuks kasvanud.

Poekülastaja Aili Varbe tunnistas, et läks hiljuti Selverisse sisseoste tegema, kuid kaupluse uksest ta palju kaugemale ei saanudki. Kui naine nägi, et töötab ainult üks tavakassa ja selle taga lookleb pikk järjekord, ei soovinud ta oma aega raisata ja otsustas sisseostud teisest poest teha.

Tagasi üles