Kaupluste reklaamlehed rändavad sageli postkastist otse prügikasti
Miks ei küsita paberreklaami saatmiseks kliendi nõusolekut?

  • Kauplused saadavad inimeste postkastidesse iga nädal sadu tuhandeid reklaamlehti
  • Aadressita paberreklaami saatmiseks ei pea inimeste nõusolekut küsima
  • Keskkonnasäästlikkus pole kaupluste jaoks reklaami tehes prioriteet
  • Soovimatust reklaamist saab loobuda Omniva kleepsuga

FOTO: Dmitri Kotjuh/ Järva Teataja

Ajal, mil keskkonnasäästlikkus kogub populaarsust ja andmekaitseseadusest tulenevad nõuded karmistuvad, potsavad iga nädal sadade tuhandete eestlaste postkastidesse paberreklaamlehed. Seejuures pole inimesed andnud nõusolekut sellise reklaami saamiseks ja paljud ütlevad, et reklaamlehed rändavad otseteed prügikasti.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Veidi vähem kui paar aastat tagasi hakkas kehtima isikuandmete kaitse üldmäärus. Selle järgi ei tohi enam näiteks kauplused saata inimeste meili­aadressile reklaampakkumisi, kui inimesed pole selleks nõusolekut andnud. Määruse kehtima hakates tuli poodidel välja saata kirjad ja uurida, kas inimesed on nõus neilt edaspidi reklaampakkumisi saama.

Kui oma virtuaalse post­kasti saavad inimesed nüüd üsna lihtsa vaevaga reklaamivabaks teha, siis füüsilisse postkasti potsatava reklaami kohta neilt nõusolekut ei küsita.

Tagasi üles