Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2020/01/15/12873333t1h7ef4.jpg)
Ajal, mil keskkonnasäästlikkus kogub populaarsust ja andmekaitseseadusest tulenevad nõuded karmistuvad, potsavad iga nädal sadade tuhandete eestlaste postkastidesse paberreklaamlehed. Seejuures pole inimesed andnud nõusolekut sellise reklaami saamiseks ja paljud ütlevad, et reklaamlehed rändavad otseteed prügikasti.
Veidi vähem kui paar aastat tagasi hakkas kehtima isikuandmete kaitse üldmäärus. Selle järgi ei tohi enam näiteks kauplused saata inimeste meiliaadressile reklaampakkumisi, kui inimesed pole selleks nõusolekut andnud. Määruse kehtima hakates tuli poodidel välja saata kirjad ja uurida, kas inimesed on nõus neilt edaspidi reklaampakkumisi saama.