Aktiivne vahetund aitab tunnis keskenduda

Järva Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Karukõnd pannkoogirajal, korrutustabeli jooks ja pannkoogisahver on vaid mõni näide võimalustest, kuidas lapsed võiksid koolis vahetunde veeta. Laste tervisekooli juhendaja, füsioterapeut MSc Merle Leiner ütleb, et need on treeningutel osalenud laste pandud nimed harjutustele.

Ta tuletab meelde teada-tuntud tõde, et aktiivne vahetund koos ajutreeningu ehk osavus­treeningu harjutustega aitab kaasa laste keskendumisele tunnis. Paranevad nii tähelepanu koondamise, säilitamise ja ümberlülituse võime, käe-silma koostöö kui ka segajate eiramise oskused.

Mille kõigega võiksid lapsed vahetunnis tegeleda, et neil tunnis lihtsam õppida oleks, seda õpetab Leiner Paides 29. novembril aktiivse vahetunni koolitusel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles