Koogiostjad toetasid hüljatud kasse

  • Väikseimastki abist on tuge
  • Loomad satuvad täbarasse olukorda inimeste süü läbi
  • Ühele kassile kulub ligikaudu sada eurot

Marta Pagari esindajad Janeli Pikas (vasakul) ja Kersti Luisk (keskel) annavad Kassivarju eestvedajale Sirje Mihkelsonile üle kampaaniaga kogutud raha ja kassitoidu.

FOTO: Anne Põder/Järva Teataja

Reedel andis Marta Pagar Paides tegutsevale mittetulundusühingule Kassivari üle detsembris Crème Brûlée kookide müügiga teenitud heategevusliku tulu ja mitu kilogrammi kassitoitu.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Marta Pagari Järvamaa müügiesindaja Janeli Pikas ütles, et Crème Brûlée kook on üks enim kauplustesse tellitavaid kooke, mistõttu tundus seda heategevuskampaaniaga siduda kõige mõttekam. «Sentide haaval kogunes kohalikule ühingule, kes isetult tänavakasse aitab, sada eurot. Pole küll palju, kuid abi on sellest ehk ikka,» lausus ta.

Põhjus, miks Marta Pagar otsustas Kassivarju aidata, on juhataja Oliver Polli selgitusel lihtne. Põhilised, keda kampaaniatega toetatakse, on haiged, lapsed ja loomad. Haiged ja lapsed saavad osa ka riiklikust sotsiaalsüsteemist, mille eest kannavad hoolt kõik maksumaksjad. Iseasi muidugi, kas sellest jätkub.

Tagasi üles