Rahvaauto aetakse õppetöökojas särtsu täis

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Särevere õppetöökojas juppideks võetud, aastaid seisnud super 1600 klassi VW Golfi juures on ametis 2017. aastal alustanud autotehnikute kursuse noormehed Lauri Leego (ees vasakul uksega), Andres Patsmann (tema taga prillidega, hoiab kapotti), Tajo Rajassaar (ees keskel Lauri Leego kõrval), Sten Mägi (Rajassaare taga, hoiab kapotti), Marek Viirg (ees küljetiivaga) ja Martin Kotsar (ees paremal Viiru kõrval). Noori juhendab Tõnu Taalimäe (taga keskel).
Särevere õppetöökojas juppideks võetud, aastaid seisnud super 1600 klassi VW Golfi juures on ametis 2017. aastal alustanud autotehnikute kursuse noormehed Lauri Leego (ees vasakul uksega), Andres Patsmann (tema taga prillidega, hoiab kapotti), Tajo Rajassaar (ees keskel Lauri Leego kõrval), Sten Mägi (Rajassaare taga, hoiab kapotti), Marek Viirg (ees küljetiivaga) ja Martin Kotsar (ees paremal Viiru kõrval). Noori juhendab Tõnu Taalimäe (taga keskel). Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Kuigi kuumimat ala kui autoralli ja populaarseimat sportlast kui Ott Tänak on tehnikaspordist huvitatul keeruline nimetada, ei tegeleta Järvamaa kutsehariduskeskuse Särevere õppekompleksi töökojas endiselt mitte millegi muu kui õppetöö praktilise poolega. Või siiski?

Odavat populaarsust seal keegi taga ei aja ja see, mis töökoja ruumidest vastu vaatab, ei ole Toyota WRC tiimi Peetri tehasega võrreldav keskkond.

Ometi juhtus kuidagi nii, et Järvamaa kutsehariduskeskuse töökoja juhataja-meister Tõnu Taalimäe astus koos õpilastega nobedate autode ehituses järjekordse sammu.

Tagasi üles