Sisukord
Paberleht
Postimees

Kunagiste järvalaste kasemahlaäri käib koostöös suurettevõttega

3 min lugemist
  • Kaerma teada pole keegi Eestis kasemahla kohta erilisi uuringuid teinud
  • Kasemahl on tegelikult ju pinnasevesi, mis on läbi puufiltri tulnud
  • Paljud arvavad, et kasemahla saamiseks tuleb puud maha võtta
Öselbirchi meeskond esimese müügikoha avamisel Šveitsis Veveys (Cafe Henri) koos kiirendusprogammi ühe mentori Carlos Moralesega. FOTO: Erakogu

Mullu novembris kirjutas Järva Teataja kunagi Järvamaal elanud Kaermate kasemahlaärist. Nüüd on nende kaubamärk Öselbirch jõudnud nii kaugele, et koostööd tehakse maailma suurima toidutööstusettevõtte Nestléga.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Öselbirchi tootmisjuht Ardon Kaerma rääkis, et Nestlé sai nendega kontakti Öselbirchi tegevjuhi Anne-Liis Theiseni LinkedIni konto kaudu. Suurettevõte kutsus Öselbirchi Nestlé teadus- ja arendustegevuse kiirendusprogrammi. Kaerma tunnistas, et kuigi neile tuli pärast Saksa telesaates «Höhle der Löwen» (Saksa versioon «Ajujahi» saatest) osalemist kõiksugu pakkumisi, oli Nestlé koostööpakkumine ikkagi üllatus.

Kaerma rääkis, et kiirendusprogrammis tehakse kaasa umbes kuus kuud. Programmiga liitusid nad aprillis ning seadsid eesmärgiks olemasolevate retseptide arenduse ja kasemahla üldised uuringud.

01.08.2020 04.08.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto