Mullu novembris kirjutas Järva Teataja kunagi Järvamaal elanud Kaermate kasemahlaärist. Nüüd on nende kaubamärk Öselbirch jõudnud nii kaugele, et koostööd tehakse maailma suurima toidutööstusettevõtte Nestléga.
Tellijale
Kunagiste järvalaste kasemahlaäri käib koostöös suurettevõttega
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Öselbirchi tootmisjuht Ardon Kaerma rääkis, et Nestlé sai nendega kontakti Öselbirchi tegevjuhi Anne-Liis Theiseni LinkedIni konto kaudu. Suurettevõte kutsus Öselbirchi Nestlé teadus- ja arendustegevuse kiirendusprogrammi. Kaerma tunnistas, et kuigi neile tuli pärast Saksa telesaates «Höhle der Löwen» (Saksa versioon «Ajujahi» saatest) osalemist kõiksugu pakkumisi, oli Nestlé koostööpakkumine ikkagi üllatus.