Kunagiste järvalaste kasemahlaäri käib koostöös suurettevõttega

  • Kaerma teada pole keegi Eestis kasemahla kohta erilisi uuringuid teinud
  • Kasemahl on tegelikult ju pinnasevesi, mis on läbi puufiltri tulnud
  • Paljud arvavad, et kasemahla saamiseks tuleb puud maha võtta

Öselbirchi meeskond esimese müügikoha avamisel Šveitsis Veveys (Cafe Henri) koos kiirendusprogammi ühe mentori Carlos Moralesega.

FOTO: Erakogu

Mullu novembris kirjutas Järva Teataja kunagi Järvamaal elanud Kaermate kasemahlaärist. Nüüd on nende kaubamärk Öselbirch jõudnud nii kaugele, et koostööd tehakse maailma suurima toidutööstusettevõtte Nestléga.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Öselbirchi tootmisjuht Ardon Kaerma rääkis, et Nestlé sai nendega kontakti Öselbirchi tegevjuhi Anne-Liis Theiseni LinkedIni konto kaudu. Suurettevõte kutsus Öselbirchi Nestlé teadus- ja arendustegevuse kiirendusprogrammi. Kaerma tunnistas, et kuigi neile tuli pärast Saksa telesaates «Höhle der Löwen» (Saksa versioon «Ajujahi» saatest) osalemist kõiksugu pakkumisi, oli Nestlé koostööpakkumine ikkagi üllatus.

Kaerma rääkis, et kiirendusprogrammis tehakse kaasa umbes kuus kuud. Programmiga liitusid nad aprillis ning seadsid eesmärgiks olemasolevate retseptide arenduse ja kasemahla üldised uuringud.

Tagasi üles