/nginx/o/2019/08/21/12486363t1hdd37.jpg)
Vanameister Quentin Tarantino (pildil vasakul) järjekordset filmi ootasid fännid kui püha ilmutust. Kõikvõimalikeks spekulatsioonideks ja aruteludeks andsid ainest nii eelmised taiesed kui ka uue lapsukese olemust osavalt varjavad treilerid.
Vanameister Quentin Tarantino (pildil vasakul) järjekordset filmi ootasid fännid kui püha ilmutust. Kõikvõimalikeks spekulatsioonideks ja aruteludeks andsid ainest nii eelmised taiesed kui ka uue lapsukese olemust osavalt varjavad treilerid.
Olgem ausad, tegelikult ei anna filmi «Ükskord Hollywoodis» («Once Upon a Time in Hollywood») reklaamklipid vaatajaile ühtki mõistlikku vihjet ees ootava sisu kohta. Pean tunnistama, et esiti ajas see mind pisut närvi. Olles aga nüüd filmi näinud, saan väga hästi aru, milleks kogu see häma. Võin vist juba eos ära öelda, et ka Tarantino üheksas lask läks täpselt kümnesse ja sündis film, millel on juba beebina kultusemärk küljes.