Saada vihje

Kaotatud kliendi- ja pangakaarte tasub otsida kaupluste infoletist

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Paide Selveri juhataja Kristi Nõmm soovitab kliendi- ja pangakaarte ning muid kauplusse kaotatud esemeid infoletist küsima.
Paide Selveri juhataja Kristi Nõmm soovitab kliendi- ja pangakaarte ning muid kauplusse kaotatud esemeid infoletist küsima. Foto: Kristo Kivisoo/ Järva Teataja

Iseteeninduskassade võidukäik Järvamaa kauplustes on teinud inimesed hajameelsemaks, mistõttu jääb tihti kassadesse maha kliendi- ja pangakaarte. Kaupluste töötajad suhtuvad olukorda vastutustundlikult ja võtavad kaardid lahkelt enda juurde hoiule.

Paide Selveri juhataja Kristi Nõmm ütles, et infoletis oli suvel vahepeal korralik pataks Partnerkaarte. Müüjad hoidsid eraldi neid, mis olid viimasel nädalal poodi jäänud, ja neid, mis juba kauem omanikku ootasid. «Partnerkaartide tagastamise muudab lihtsamaks seik, et need on seotud kliendikontoga ja on nimelised,» lausus ta.

Inimesed saavadki Nõmme selgitusel oma kaardi tagasi, kui ütlevad, kelle nimele see on registreeritud, ja oskavad ehk aimata, millal nad võisid kaardi kaotada,» lausus ta. «Päris ise ei tohi me andmebaasist telefoni­numbreid otsida ja helistada, aga nii väikses kohas nagu Paide tunneb keegi ikka kedagi ja nii saame tuttavate kaudu teavet edastada.»

Tagasi üles