Kassid said 2000 koogi müügist oma osa

  • Koogimüük tõmbas kassidele tähelepanu
  • Iga toetus on oluline
  • Ettevõte toetab meeleldi oma kogukonda

Kika loomakauplused kogusid Paikassile annetusi ja saatsid aasta algul kassidele hulga kraami.

FOTO: Virge Piisner

Jõulude eel suurenenud koogimüüki arvesse võttes korraldas Paide pagaritööstus Marta Pagar heategevuskampaania, millega toetas teist aastat järjest kodutute kasside heaolu eest seisvat mittetulundusühingut. Seekord tegi oma koogiostuga kassidele heateo 2000 inimest.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Marta Pagari juhataja Oliver Poll selgitas, et novembris kutsusid nad inimesi tegema head. «Spetsiaalse toetuskleebisega märgistatud jõhvika-karamellikoogi iga ostu pealt annetasime kümme senti Järvamaal kodutute kasside heaolu eest seisvale mittetulundusühingule Paikass,» täpsustas ta.

Poll lisas, et müügitulemusi kokku lüües olid nad meeldivalt üllatunud, sest jõhvika-kara­mellikooki oli ostetud rohkem kui eelmises toetuskampaanias kasutatud Crème Brûlée kooke.

Tagasi üles