Ühtse logo kasutus tekitas küsimusi

Silvi Lukjanov
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ühtse maakonna märgi kasutuse täpsemat korraldust peab õigeks ka martsipanmaiuste tootja, OÜ Convi Food Sweets juhataja Anu Zinovjev, kes on kleepinud maakonna logo nii mõnelegi ettevõttes toodetud martsipanitootele.
Ühtse maakonna märgi kasutuse täpsemat korraldust peab õigeks ka martsipanmaiuste tootja, OÜ Convi Food Sweets juhataja Anu Zinovjev, kes on kleepinud maakonna logo nii mõnelegi ettevõttes toodetud martsipanitootele. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Ostja võiks Järvamaal toodetu kohe ära tunda sellele lisatud maakonna logo järgi, seda meelt olid kõik toiduvõrgustiku ümarlauale kogunenud, täpsustamist vajab vaid märgi kasutuse kord.

Järvamaa toiduvõrgustiku koordinaator Kaie Altmets sõnas, et maakonnas toodetu ühise märgistuse mõtet tasub arendada, sellepärast ta ümaralaua kokku kutsuski. «Näiteid teistest maakondadest, kus tegutsevad ühise märgi alla koondunud tootjad, on ju 2009. aastast ja nad pälvivad päris suurt tähelepanu. Meil sellist ühtsust ja ühe märgi alla koondumist veel pole ja see viga tuleb parandada,» lausus ta.

Altmets lisas, et Järvamaal ju on maavalitsuse kujundatud südamekujuline kahe puuga märk, mida maavanem Alo Aasma on mitmes avalikus esinemises lubanud kõigil heaperemehelikult kasutada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles